mandag 19. september 2011

Søndag 18. september 2011

The summer is over. The leaves are falling, brown and yellow. The landscape looks tired. And wet. It has been raining all summer. But even now I am waiting for sunshine and warmer days. In the meantime, I have to plan what to do when the winter comes.

Sommeren er definitivt over. Bladene faller fra løvtrærne, brune og gule, landskapet ser stivt og slitent ut. Fremdeles går jeg og venter på sommeren. Siden det regnet og regnet, trodde jeg at det kanskje skulle bli en fin høst, det er nok fler enn meg som trenger litt lys og sol. Portugal, Portugal, jeg skulle så gjerne ha reist dit nå, det er den beste løsningen for meg. I steden er jeg her og venter på vinteren og forbereder den så godt jeg kan.



OG der forsvant hele innlegget! Bloggers redigeringsprogram funker ikke for meg. Nå har jeg holdt på i mange timer for å legge til engelske tekster til det jeg skrev på norsk på søndag. I steden forsvant alt sammen, og sånn får det være! Er det bare meg som har detter problemet?

8 kommentarer:

Bishop Stone sa...

Den er flot farve. Your work is just so lovely.

Greta sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar. Eg har aldri merka att ting forvinner. Men eg skriv teksten berre på Norsk.
vi skulle ha vore ein annan stad no i varmen, men vi får holde stand her. Ha ei fin uke

gletting sa...

Takk, Greta. Vi skulle ha tatt med spøtet og pinner og dratt till varmere strøk ...

lirosa sa...

Hei og takk for hyggelig hilsen hos strikkespinn. Det hender at ting blir borte også i andre program. Surt er det, men man må kanskje passe på å være ekstra nøye med å lagre jamnt. Ønsker deg en riktig god strikkehøst:-)

wigdis sa...

Der fant jeg endelig bloggen din. Har vært inne på profilen din flere ganger for å gi tilbakemelding på alle de hyggelige kommentarene du gir, men har aldri funnet adr til hjemmesiden din, men nå fant jeg den altså og det var koselig.
Det ser ut til at du har hatt en hyggelig sommer selv om vi omtrent har regnet bort. Sikkert artig med besøk av Ravelry damer. Enig med deg i at Ravelry er helt fantastisk, det enester aberet er at det er altfor mye en får lyst til å strikke.
Nå skal jeg se litt mere på bloggen din, ville bare skrive en hilsen først.
Ha en fin uke videre.

teresa sa...

Vad fina saker du stickat!
Jag längtar också efter nästa sommar, redan...
Jo, Konsum finns faktiskt fortfarande kvar i Sverige och i de största Konsumbutikerna säljer de ibland garn.

gletting sa...

Takk alle sammen for hyggelige meldinger. Jeg håper også på en hyggelig strikkehøst, eller vinter kanskje, vi ser allerede snøen på fjellet!

Linda sa...

Heisann. Heime i Hardanger får me og kjøpt saft på dunkar med tappekran, men dei var det 5 liter i. God eplesaft foresten :) Nei eg har ikkje laga mønsteret sjølv, det fann eg i siste tema 27 frå Sandnes garn. Eigentleg skal det vera ein elg på eine sida, men den ville ikkje eg ha. Her har snøen lagt seg på tunet i dag. Så då er vel vinteren komen. Ha ei fin helg. Snakkast.