fredag 18. juli 2008

Varmekilder har fått en liten fanklubb!

Heidi og Mai Eli er to jenter som bor i Luster. De har fått dilla på boka mi, Varmekilder.


På bildene kan dere se at vi har møte på Fjordstova i Skjolden, den innerste plassen i Sognefjorden.









Cola, pizza og kaffe hører med.



Det har vært en del pågang for å få tak i boka etter at den ble utsolgt fra forlaget, men Mai Eli greide å få tak i den siste som var hos Norli, sa hun.










Jentene har strikket sokker for første gang, og det er dessuten første gang de strikker etter oppskrift.



Den lille grønne og sorte er Eivind-sokken til Heidi.







Her kan dere se de små Eivind-sokkene som Mai Eli har strikket. De er så søte at de kan henges på juletreet som pynt!




Hun holder på med den andre Reidar-sokken.






Vi har avtalt å møtes igjen. Litt teknikker og Internett står på dagsorden da.

Det ser ut som om Heidi gleder seg. Det gjør i hvertfall jeg!

2 kommentarer:

LivM sa...

Så spennende dette var da! Flott at de strikker eter boka di for der er det mye fint. Du spurte om jeg hadde vunnet Ravelry vesken- Nei den har jeg kjøpt fra USA via Ravelry. Det er litt "jålete" men artig å ha!

Anonym sa...

Så koselig da og jeg skjønner godt de er blitt hektet på boken din.For det er mye fint i den.
Hvis du går inn på denne linken finner du en lue og votter som jeg har strikket fra varmekilder.

http://www.piczo.com/monair?cr=7&rfm=y