onsdag 22. juli 2009

Emmasokkene er ferdig

Her er sokkene som jeg har kalt
Emma fra Nederland.

De er laget etter eget hode, og jeg skal legge ut oppskriften når jeg får tid. I august er visst det.

Garnet er Sisu fra Sandnes. Det er et garnmerke jeg aldri har brukt før, og det er synd, for garnet er helt deilig å strikke med.









Sokkene er myke og gode. Om de er like slitesterke som Siljasokker, står igjen å se. Fargene er veldig feminine, både Emma og Jenny sukket et høyt: Åh! da de så dem, så jeg må nok strikke et par til.

Emma skal snart reise hjem til Nederland, så Jenny må vente litt.

Mønsteret skal legges ut på Ravelry først og tagges homegrown. Det er stas!

1 kommentar:

Liv sa...

Skikkelig flotte sokker, det kan ikke være mye galt med ditt hode når det kan komme slike sokker til verden;))