lørdag 13. september 2008

Strikkeprogram på CD

Jeg har et strikkeprogram fra Cochenille som heter Stitch Painter. Det sitter i min gamle PC, og er fullt brukbart. Aberet er at det verken lar seg skrive ut, eller sende som e-post. Det er litt upraktisk å sitte foran maskina og strikke når programmet er laget ferdig.

Jeg har sett at dette programmet selges fra USA, og det må vel ha fått noen gode forbedringer siden 2000? Men det koster et sted mellom 2000 til 2500 kroner pluss frakt.

Her forleden var jeg innom ei norsk side som hadde et strikkeprogram på CD som kosta under 400 kroner. Men hvor var hodet mitt da? Jeg husker ikke hvor det var, og håper at NOEN KAN HJELPE MEG eller komme med et godt forslag til et program de vet om.















Til venstre: Emily og jeg i Lisboa mars i år
Til høyre: Emily vaska gjerne huset før sommerferien
Hilsen Grete

1 kommentar:

Ninne sa...

Mener du et program der du kan tegne mønster? Det er jeg kjempeinteressert i også! Jeg leter etter det, så det er kjempefint om du sier fra til meg hvis du finner ut av det, da!!!
Jeg har hørt at Adobe Illustrator er bra, men det er sikekrt dyrt!
Ellers vet jeg om ett som heter Stich Motiv Maker som koster ca 550kr fra USA...