lørdag 8. august 2009

Huron Mountain


Denne sokken burde jeg rekke opp. Fargene er bedre enn på bildet, men jeg skulle ha strikket den siste firkantraden helt rundt. Den ser ikke fin ut.
Heldigvis passa den akkurat til Reidar, så den andre blir helt lik.
Jeg pleier alltid å rekke opp, men nå er jeg ganske lei av å strikke sokker!
Garnet 100 % ull fra
www.handpaintedyarn.com
Det er veldig tynt (lace weight), så jeg strikker med dobbel tråd. Da blir det sokkepasse, jeg har brukt et sokkepar i hele vinter som ikke er slitt noe sted. Garnet er deilig å strikke av, og det er en masse flotte farger og velge mellom.
Denne måneden er feriemåned for sockalongen på Ravelry. Jeg hadde vel egentlig tenkt å fortsette et år til, men jeg synes ikke at programmet for neste år ser noe spennende ut, så jeg skal tenke grundig på det.

1 kommentar:

Greta sa...

sxyns da sokken såg fin ut eg da. Nydelig farge også. du har strikket masse fine sokker og det blir sikkert flere utover hsøten kjenner eg deg rett.
Ha ei fortsatt fin uke